KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA شجاعي: بازي با مورسيا بدترين بازي عمرم بود

شجاعي: بازي با مورسيا بدترين بازي عمرم بود

مسعود شجاعي درباره بازي برابر مورسيا، مي‌گويد پرواز بسيار طولاني را پشت سر گذاشتم و علاوه بر آن مدت زيادي در تمرينات تيم نبودم. تيم ملي ايران شيوه متفاوتي از فوتبال را به نمايش مي‌گذارد که با لاس‌پالماس متفاوت است. براي همين تطبيق با شرايط لاس‌پالماس براي من مشکل بود، به همين خاطر بازي برابر مورسيا بدترين بازي عمرم بود.



در اين ديدار تيم حريف 10 نفره شد، اما اين اتفاق نيز نتوانست به لاس‌پالماس کمک کند تا به پيروزي برسد، شجاعي در اين باره مي‌گويد: بازي برابر تيم‌هاي 10 نفره گاهي از بازي برابر تيم‌هاي 11 نفره سخت‌تر مي‌شود. اين اتفاق در بازي با مورسيا افتاد. مورسيا خيلي بسته و فشرده دفاع مي‌کرد. ما چهار – پنج موقعيت مسلم گلزني داشتيم، اما نتوانستيم به گل برسيم، زيرا بعضي روزها همه چيز بر عليه تيم شماست و نمي‌توانيد موقعيت‌هايتان را به گل تبديل کنيد.

شجاعي درباره بازي آينده تيمش برابر خيخون، گفت: بايد در اين ديدار هر طور که شده به پيروزي برسيم و روند رو به رشد خودمان را حفظ کنيم. فاصله زيادي بين خيلي از تيم‌هاي لاليگاي و دسته‌ پايين‌تر نيست. پس از دو تساوي بدون گل برابر سابادل و مورسيا نياز داريم تا به پيروزي برسيم. فصل طولاني را در پيش داريم و هيچ فشاري روي تيم ما نيست، چيزي که اهميت دارد اين است که ما بايد بازي‌هاي خودمان را به خوبي پيروز شويم تا بتوانيم به لاليگا صعود کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: مسعود شجاعی, بازیکن باشگاه لاس پالماس اسپانیا, بازیبا مورسیا, بدترینبازی عمرم, بود, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )